Vandaag geslaagd voor mijn autorijbewijs! Ik wil Selwin bedanken voor de fijne lessen. Hij legt alles rustig en duidelijk uit en zorgt voor een leuke sfeer tijdens het rijden. Ik heb echt een leuke tijd gehad tijdens de rijlessen. Zeker een aanrader!